21tgc Merhaba, kan uyuşmazlıgı iğnesi varmış hamileliğin kaçıncı haftasında oluyor acaba bilen var mı ?
Prensm 21tgc 27. Haftada ama iğne yapmadan önce kan testi yapıyorlar pozitif çıkarsa iğne yapıyorlar. Yani bana öyle yaptı doktorum negatif çıktı sonuç ve iğne yapmadı
Tbrk Nurbstn oyle bisey yok canim. Bnm kanamalarim vardi tedbiren o igneyi yaptilar kanamalarim durdu. Dusuge sebep olur mu hic. Bi problem olmasin diye vuruluyor
Pnrms Haftada yapılıyor. indirekt coombs testi pozitifse iğnesi yapılıyor ama benim kendi doktorum negatif de olsa tedbiren yapalım dedi.
Tbrk Cansel eger bebek bu kan uyusmazligindan etkilenmediyse yani negatif cikiyorsa sonuc testlerde. Yapmiyolar cnm. Ama dogumdan snra yapiyolar ikinci bebegin icin