Krdlnnnnnnnn Nasıl kullanılıyor ? Günde kaç tane içicem ecz 2 kere dedi fakat reçetede 4 yazıyor birde aç mı tok mu hepsi bişey söylüyor ?
elmaliiturtaa Krdlnnnnnnnn kuzum ben gece 2 sabah 1 kullanıyorum beni tamamen kesmiyor ama daha iyi ediyor sadece herşeyden ilk başta tiksindiğim için şuan bişey yemekte hala zorlanıyorum ama işe yarıyor maksimum 4 kere kullanılıyormuş ama doktorlar en fazla 3 veriyor
eslemsi Krdlnnnnnnnn ac karnina iciliyor gece yatmadan 2 adet ic ertesi gün rahat et vlla ben oyle rahatladim
Ozra Krdlnnnnnnnn ben gece yatmadan 2 sabah 1 alıyordum ama gece 1 almaya başladım iyi geldi böylede kendin deneyerek de alabilirsin iyi gelmesine göre
Mimii94 Bugun konustum doktorumla. Once gece yatmadan ac karnina bitane ic dedi. Sonraki gun iyi gecerse bu sekil devam et. Ise yaramazsa. Gece ac bitane sabah ac karnina 1 tane. Eger ise yaramazsa gece 2tane sabah 1tane. Bu sekilde konustuk
Mimii94 Krdlnnnnnnnn beni de yokluyor arada cok kotu degilim ama ilerleyecek mi diye dusunuyorum. Baska caresi yok galiba sabah ac karnina bitane daha icersiniz. Dorduncu nasil iciliyo bilmiyorm recetede yazar
Denizovski Krdlnnnnnnnn Gece yatmadan önce 2 tane sabah 9 da 1 tane 15.00 da 1 tane doktorum böyle içmemi söyledi