Gzm23 Detayli ultrasonumu radyoloji doktorunda cekindim sol tarafta cikmisti bende de, kendi doktorum 8. Ayindan sonra kilo alımında sorun olursa erken doğum olur kafana takilcak bir durum yok demisti. Ama ben yine de daha emin olmak icin perinatoloji doktoru bulup ona da gittim ve hic bir problem olmadığını söyledi şuan 36 haftaligim hersey cok şükür iyi ilerliyor 2. Sezeryanim olacagi icin 2 hafta sonra doğumum var inşallah. Demem o ki kafaniza takmayin bazi centikler 28. hafta dan sonra düzeltiyormusta ya da ultrason esnasinda bebek damara baski yaptığı icinde oyle cikabiliyormus. İçinizi ferah tutun Allah in izniyle bir şey olmaz.