Kizlar safra kesemde tas var cok ve sık sık agri giriyor. Ameliyatla alinmasi gerekiyor doktorada soracagim tabiki ama belki burdada gecirenler vardir bu dönemde emzirmek nasil oluyor bir sakincasi varmi? Mamada aliyor zaten sütüm az emzirme sorunlari yasadik komple kesmek istemiyorum