Merhaba hanımlar 24. Haftaya giriş yaptığım şu günlerde göğüs kafesim resmen batmaya başladı, rahim büyüdüğü için göğüs kafeside büyüyor biliyorum ama çaresi yok mu bunun ne yatabiliyorum ne dönebiliyorum 🥺 anne olmak gerçekten hem muhteşem hemde çok zormuş 🙈🥺❤️