Ben 7. Ayımda yaşadım panik atak ve ilk 3 ay hicbirsekilde kullanilmiyor hemen kesin lütfen ve bu ilacı hem psikiyatri hemde kadın dogum uzmanının istişaresiyle kullanın. Biliyorum belki çok zor durumdasınız Rabbim yardımcınız olsun dua etmeye çalışın bol bol Yüce Rabbim size güç kuvvet versin🤲