FundaNizam Farketmezz bende de bel ağrısı oluyor doktorum bol bol yürü Doğum için diyor ama yürümek işkence gibi resmen 😞
Farketmezz FundaNizam sanki su bi anda gelicek gibi yürürkenki o baskı öyle hissettiriyor yakın diye mi acaba 14 günümüz kaldı
Farketmezz Funnda sizin açılmanızda varmış bizim bakmadılar daha alttan muayene olmadık idrar yolu enfeksiyonumuz var ilaç verdi acaba ondan mı yürümekte bile zorlanıyorum ☹️
Busrademirrr Ben de 38+3 oldum son bir haftadır aşırı belim ağrıyor odadan odaya zor yürüyorum😞 yürüyüş yapmak ölüm gibi bişey nasıl hazırlancaz biz doğuma😞
Farketmezz Busrademirrr sanırım yürüyüş daha erken zamanlarda yapmak lazım bu zmaanlarda evin içinde dolaşıcak halimiz kalmıyorki nasıl yürüyüş yapalım 🤭
Merveozcelikcckl Farketmezz benimde aynı canım 38+2 olduk aşağıda aşırı baskı hissediyorum yürümekte zorluk çekiyorum
Funnda Farketmezz Farketmezz Farketmezz enfeksiyon cok kotu 😩 cok cektim.. evde bol bol iş yapiyorum canim belime agri bile girse devam etmeye calisiyorum bende