İyi akşamlar kızlar ben 20 haftalık gebeyim doktorum rahim ağzı 2 mm dedi idare eder ama istersen garanti olsun dikiş atalım dedi başka 2 doktora gittim biri 4 mm biri en kötü 3.50 mm dedi gerek yok dedi pskojikmen 3 gün çöktüm olmamaya karar verdim rahimde hep agrı baskı hissiyatı var psikolojik sanırım başına böyle bişi gelen oldumu buna benzer😭😭😭🙏🙏 @