Saliha03 Acaba iyi mi kötü mü anlamadım yaralarım yüzünden kullanıyorum nemli kalıyor ama sizce kötü mü süt birikmesi yardım lütfen
Pheebs Saliha03 Bir arkadaşım o biriken süt iyileştiriyor yaraları çatlakları demisti ama ne kadar doğru bilmiyorum benim tecrübem yok henüz 😇
Tugbaaomer Saliha03 niye kötü olsun ki sütünüz fazla demek ki birikiyor benim de birikiyordu döküyordum bi sıkıntı olmaz
Saliha03 Tugbaaomer Yaralar için nemli kalmaması gerekiyor diye biliyorum da o yüzden acaba nemli tutunca bakteri falan üretirmi diye
babynil @Saliha03 lansinoh kullanin yarainz varsa cok faydasni gordm ben bi de emzirmeden once sonra yikayin