Melikeylmz1q Yumurtlamamın üstünden 13 gün geçti adet günüme 3 gün var gebelik var mı yok mu stres oldum kaset test yapsam çıkar mı acaba
Busra2013 Melikeylmz1q cunkı bazen gec dollenme vs oluo erken testlerde negatıf cıkıo fln strese gırersın ben gecıkmeden yanayım
Minnak-annesi_ Melikeylmz1q normal gebelik testi yapdim hemen çikdi akşam 9da kan verdim cevap 1 saate çikdi