Ben ilk zamanlar gittim ama çok pahalı bir hastane ve çok eski. Şuan dogum 10 bucuk milyar felan. Ablam esenler medipolde yapmıştı hastaneye bayılmıştım sonra oraya devam ettim iyikide orda doğum yapmışım cok temiz hastane doktorlarında cok iyi hasta bakıcısı bile doğumda benimle cok ilgilendi sagolsn kesinlikle tavsiye ederim.bir gidin görün bnce