Hazal_41 tamam benimde alt karnım ağrıyor 😣 yüksek ihtimal enfeksiyondandır :) içinizi ferah tutun burada o kadar felaket tellalı insanlar varki insan okuyunca tedirgin oluyor bende artık okumamaya başladım herkesin vücut yapısı farklı o yüzden endişelenmeyin ben yarın tedbir amaçlı gidicem biliyorum birşey olmadığını ama yinede gidicem bence sizde tedbir amaçlı gidin ama kötü düşünüp kötüyü çağırmayın birşey yoktur Allahın izniyle olsa kırmızı kanama olur 🌸