neannemioluyorum Kızlar hadi kalkın evde olan malzemelerle sevdiginiz bi tatli yapinn 🤣😅 ben sütlaç yaptımm Şimdi de firinliyorum😝😅 bitince resimler atalimm😇😂
kayraninannesii neannemioluyorum bende kalkıp pogca yapmam lazım eşim her gün ise götürüyor ama oyle üşeniyorum ki😀 survivora daldım reklam arasında ışık hızında yaparım artık 😀
neannemioluyorum neannemioluyorum hakkinizi helal edin hamisler gelin beraber yiyelimm😋 https://ibb.co/vqt4gwD
neannemioluyorum kayraninannesii ayy pogaca mi bak benimde yapasim geldi tarif ver bu kadar güzel oluyorsa pogacalarin bizde yapalimm🤣
Bendiyebiri neannemioluyorum ohhh afiyet olsun bende bugün süt aldım babam benim sütlaçımı çok sever pazar gelebilir bana ona yapıcam inşallah☺️ Afiyet olsun sana canım ❤️
kayraninannesii neannemioluyorum 3-2-1 pogca yazın nefis yemek tariflerinde var onu yapıyorum malzemesi de hiç birşey yok cok kolay 😀 3 kabartma tozu 2 su bardağı yoğurt 1 su bardağı sıvı yağ ve un üzerine de yuvarlanınca galate ununa banıyorum cok kolay hemen hamur kendini toparlanıyor oylar ele yapışmıyor 😀
neannemioluyorum kayraninannesii aa evet Biliyorum o pogacayi bi defa yapmıştım ama bana ağır gelmişti kiz sıvı yağı biraz fazla gelmişti azaltip tekrar deneyeyim aslında 😍
elmaliiturtaa neannemioluyorum kız bacım hayatımı kefirle devam ettirebiliyorum hayatta kalkıpta tatlı pasta börek yapamam 😂yapanların ellerine sağlık afiyetler olsun🌸
Kbrayankkk neannemioluyorum kiazz canim çekti evde malzemem yok açım şuan esim yemek getirirse inşallah yicez bekliyorum dhhdh
neannemioluyorum Kbrayankkk ayy canimm getirecek mi kesin mi peki bu saate kadar ac kalmaman gerek bebis yemek bekler😃
kayraninannesii neannemioluyorum ben aslında göz kararı koyuyorum yağını bir çay bardağı gibi hakkaten su bardağı cok bence 😍
Kbrayankkk neannemioluyorum kiz kaynana da yedik eve gelince manti aldi yapacaktım geç oldu YARIN yaparm dedim bari bisiler al dedim iste gitti daha gelmedi iki üç işleri vardı doğum yaptım ben 5 ay oldu yapali sut veriyorum eme eme iligimi kemiğimi sömürdü beni o yüzden acikiyom snsbddg
neannemioluyorum Kbrayankkk Masallah bebiskoya yarasin insallah kiz ne kadar emerse o kadar iyi selulitler kilolar cekip gidiyor onlar emdikce 😂😍