Irnasatka Nuraksy 3. Ay diplerime oryal ile açtırıp üstüne dip boya yaptırdım doktorum kokuyu solumadığın sürece bişey olmaz dedi diplerini her ay açtıranlar var yani o kadar olmasada bişey olacağını sanmıyorum
Melikeylmz1q Kuaförler röfle yapılır diyor saç diplerine boya gelmemek şartıyla ama kokusu bile zararlı olabilir en iyisi doğum yaptıktan 40 gün sonra yaptırmak
Melisaninannesi Ben 3 hamileligimdede boyatim bir sknti olmadı. 12 haftadan sonra boyatabiliyorsun. amonyaksiz boyalar satılıyor onları tercih etmen daha iyi.