Nerdeyse 28 oldum. Son 3-4 gündür nefes alışlarım zorlanmaya başladı. Gece eğerki geç saatte birşey içtiysem veya yediysem asla uyuyamıyorum. Afedersiniz kusacak gibi oluyorum. Oturamıyorum, yatamıyorum çok fenalardayım… Benim gibi olan var mı? Yoksa bende bir anormallik mi var? Hastaneye mi gideyim ? Kontrolüm 5 gün sonra. Aslında son günlerde karnımın büyüdüğünü hissediyorum. Bundan da olabilir ama ben çok kötü hissediyorum 😓