Sull Zey_nep57 evet giymiştim . Ama korkmayın birşey olmaz Allah’ın izniyle zaten çok düşük dozda veriliyormuş hamilelere doktorum öyle demişti .
Zey_nep57 Sull ama ben doktora sordum sadece röntgen çeken kişiye söylemedim hamile olduğumu o yüzden kafama takildi