Bebekgeliyor-20 Arkadaşlar bikaç gündür midem ve midemin üzerindeki boşlukta acayip bi ağrı var böyle birisi yumrukluyo sıkıyo gibi düğüm gibi canım çok acıyor😰 daha 12 haftalığız doktor normal diyorda çok acı çekiyorum ne yapmam lazım
Elif_ztrk Bebekgeliyor-20 reflu o alisman lazim o aciya ve az yagli baharatsiz ve az yemek yemen lazim o yanma miden cok doldugunda oluyor ve yemekler geri kaciyor