Yildiz28 Merhaba bayanlar bir kızım var 2. Ye hamileyim bugün doktora gittim 13+4 günlük bana kız gibi geldi dedi kıza benziyor ama bı çıkıntı hafif görünüyor büyürse erkekte olablir tam emin değilim dedi..bu şekilde bir durumla karşılaşan oldu mu hiç
Yagmurak5 Yildiz28 yanlış olabilir ama şöyle birşey okumuştum o çıkıntı iki cinsiyette de oluyor bebek gelistikce şekil alıyor eğer yatay gozukuyorsa kız dikey gözüküyorsa erkek
Yildiz28 Asaf23 banada bacak arası görünüyor kıza benziyor ama hafifte bir çıkıntı var eğer büyürse pipi de olablir dedi ama kız gibi geldi bana dedi