Febrarss Arkadaşlar 40+5 im ahududu yaprağı aldım günde kaç kez içmeliyim içip faydasını gören var mı
Ervasenaa Ben 32. Haftadan beri adaçayı içiyorum ama daha bi faydasını görmedim şuan 40 haftadayım 😛 ara ara sancılar oluyor ama belki sancı bile sayılmaz anlık hisler oluyor
Ervasenaa Deletedmom623737 doktorum söyledi bana içmemi. Adaçayı , hurma ve zencefilli tarçınlı çay yapıp içmemi söyledi 32den itibaren ☺️
Ervasenaa Deletedmom623737 bizim durumumuza göre belirliyorlar zamanı galiba taa o zamandan anlamış benim çocuğun doğmayacağını 😂 günümüz doldu ama hala bekliyoruz 🥲