Seldaa3868 Merhabalar kızlar 32. Haftamızdayız .... evomere çatlak kremi kullanan ve faydüsını gören varmı? Yardım lütfen
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Seldaa3868 yarama tuz basmayin ay daha dun baslik actim catlamisim diye😂😂 31 haftaligim bu zamana kadar hic catlagim olmamisti. Dun catlamis gobegimin alt kismi. Moralim alt ust oldu. Lierac kullanmistim ben.
svmeybgl Seldaa3868 tebrikler 5 kilo aldınız 😅 keşke bende öyle olsam 20. Haftadayım 5 kilo aldım şimdiden :) çatlak kremine gelince o konuda bilgim Yok bende ne bulursam sürüyorum şimdiden
Elif21 Bio Oil çatlak yağı kullaniyorum ama pek ise yaramıyor sanki 19haftaligim ama bacaklarim cok kotu çatlamış ve varis çıkmıs tavsiyleler icin bende şurada durayım 🤰🙋♀️🙋♀️
Tubidy Lierach kullanıyorum ilk gebeliğimde de düzenli bi şekilde kullandım ilk 6 ay sadece gece son 3 ayda hem gece hem gündüz sürüyorum ilkinde muhteşem genetiğim sayesinde çatlamadığımı düşünüp deli gibi kaşınmaya başlayınca tekrar lierach başladım 22+4 henüz bi çatlak Yok ikinci gebelik
Gul_hamad Ilk 5 bucuk ay sebamed kullamdim,simdi tommy butter stretch marks kullaniyorum 27 haftamdayim sukur birsey yok. Ama genetik birsey sanirim. Aileden geliyor. Bir de cocuk yagi kullaniyorum arada.
MineelikCengiz Ben 10 haftalıktan bu yana ilk başlarda 3-4 güne bir, şimdi 20 haftalığız en fazla 2 günde bir badem yağı, kakao yağı ve jojoba yağı karışımı yapmıştım onu kullanıyorum. Göğüslerimede bebek yağı sürüyorum. Şimdilik iyiyiz inşallah işe yarar. Ama birazda genetik önemli unutmamak lazım. Çatlarsada çatlasın ya o kadar çok bekledimki bebeğimi umrumda değil🤗🙏🏼