Merhabaa, ben de 22 gündür gecikiyorum. Geçen hafta doktor tarlusal verdi kullandım. Benim de mide buşantıları, bel, kasık ve bacak ağrılarım oldu, karnımda sürekli sancılar var. İlaç biteli 2 gün oldu ama hala tam adet görmedim 2 gündür leke şeklinde geliyor. Kan testi 2 çıktı ama ona rağmen belirtilerden dolayı kaset test yaptım evde negatif çıktı. İlacın yan etkileri diye düşünüyorum. Yine de bi doktorunuza tekrar danışın isterseniz ben pazartesi yeniden gidicemm