Ipekkarakus0 sudee17 benimde idrar yolu enfeksiyonum geçmiyor canım malesef ama bende yanma vs yok kültürlerde temiz cıkıyor ama idrar tahlilinde hep enfeksiyon çıkıyor 🤦🏼♀️
Yesim96 sudee17 okurken bile emin ol acısını hissettim bende de aynı durum var sirkeli su ile yıkayınca biraz olsun rahatlatıyo pazartesi sağlık ocağına gitcem bende yoksa çekilecek gibi değil valla
sudee17 Tuncer_bebek 12 hafta hamile kalmadan öncede vardı yıllardır şuanda var bi fitil bi toz bi fitil korkuyorum ya
Tuncer_bebek sudee17 bol bol su iç iç çamaşırını devamlı değiştir ütüleyip giy sakın vajina içini yıkama florayı bozma ben lattawin diye bir fitil kullandım bana iyi geldi bende çok çektim idrar yolunda 20-24arası yeni yeni düzeldim gibi suan 27.haftadayım
Mehruyanxx sudee17 evet maalesef bende 33+2 gebeyim ve enfeksiyon kapmisim ilaçlarımı alıyorum ve bana iyi geliyor almadığına ateş baş ağrısı bel ağrısı kasık ağrısı daha neler neler yataktan çıkamıyorum 🤦🏻♀️
Ipekkarakus0 Bende anlamıyorum hamilelikte bazı kadınlarda sık yaşanırmış o da bize denk geldi galiba 🤷♀️