elfffglc bizim şu anda bir eksiğimiz yok aklımda illa çıkar tabi de. Çok şükür iyi gidiyor sadece çok ağırlaştıgim için evin işini bile yapamıyorum hemen belim kasıklarım ağrıyor yemeği dinlenerek yapıyorum 😄 tabi böyle olunca markete bile güvenip çıkamıyorum tek başıma 🤣 ütüler bitsin hemen çantaları da hazır edicem böyle giderse bir aya yerimden kıpırdayamam çünkü ben