Hanımlar ilk evliligimden 2 buçuk yaşında bir kızım ve ikinci evliliğimden 9+2gebeyim bu süreç beni çok yoruyor ve gebeliğin verdiği ekstra hormon degisikli kötü etkiledi beni geceleri yarım saat bazen bir saat bile sürüyor bilincim açık ama haraket edemiyorum asla bagiramiyorum ve çok korkuyorum daha önce pisikolojik tedavi gördüm ilaçlarımi kullanmayı bıraktım gebelik yüzünden beni çok etkiliyor başına gelen warmi warsa nasıl geçiyor