35 ve 36. Haftadan beri hep normal doğum pozisyonunda olan bebeğim için bugün 39+3 te kontrole gittim çocuk ters dönmüş başı yukarı çıkmış. Bugüne kadar hep normal doğum gözüküyordu herşey normal doğum için uygundu son hafta böyle bişey oldu doktorda çok şaşırdı. Doktor 40 haftalık olduğu güne kadar bekleyelim belki yine döner dönmezse sezeryanla alırız dedi. Haftası bu kadar fazla olupta son günlerinde bebeği dönen var mı ?