Meral1 belki sigara icipte saglik sorunlari yasamayan anneler olabilir ama bu herkeste ayni olcak diye bisey yok.bende sigara icmiyordum ama nargile bagimlisiydim cok severek iciyorduk eşimle.ama hamile kalinca hic elim gitmedi icmeye vicdanim asla rahat etmedi.ilk baslarda birkac kere ceksem nolur ki dedim ama yapmadim.bence sende sigarayi bi anda kes hicbir sekilde bebeklerimizden daha onemli degiller