Rumeysa_59 Geçen hafta detaylı ultrasona girdim 22 haftalık gebeyim doktor bebekte koroid pleksus olduğunu söyledi önemli değil ama göbekten sıvı alalım bakalım genetik hastalık ola bilir dedi yaşayan var mı bu durumu arkadaşlar 😔
Zeynosunannesii Rumeysa_59 banada söyledi tek taraflı dedi çift taraflı olursa genelde genetik hastalıktan şüphelenelirmiste bilmiyorum ben kabul etmedim su almayı genelde geçiyormuş zaten
Eslem_1 Rumeysa_59 bu zaten herkeste olan bir durum değil mi anlamadım ölçülerinde mi sıkıntı var büyüme mi varmış ? 🤔 geçmiş olsun
Rumeysa_59 Zeynosunannesii benim çift taraflı ama başka sağlık problemi yok elhamdülillah bende kabul etmedim ama kafamızı karıştırdı insanın ister istemez morali çok bozuluyor 😔
Rumeysa_59 Eslem_1 hayır yooo büyük diye bir şey demedi sadece var olduğunu dedi ben ilk oğlumda girmedim detaylı ultrasona ilk kez girdim normal mi ? Yani
Rumeysa_59 Eslem_1 ölçüler nasıl olmalı elimde var ultrason kağıdı vallahi kal gündür kendi kendimizi yiyoruz gelen rabbimden tabi ama insan üzülüyor işte
Eslem_1 Rumeysa_59 yani internetten bakmıştım da beyin omirilik sıvısını üreten yapının ismi olarak geçiyor koroid pleksus..yani anladığım kadarıyla beyinde zaten olan bir kesit sanırım bu o yüzden acaba ölçüler mi sıkıntılı diye düşündüm kendimce
Zeynosunannesii Rumeysa_59 ben 24 haftalık oldum şuan sizin cinsiyetiniz erkek mi bizim kız genelde erkek bebeklerdr olurmuş diye duydumda bende cok üzüldüm başta ama geneli zaten kayboluyomus o yüzden üzülmeyin birçok insanda olabiliyomus ayrıca zararsız bı kistmis sanırım Burdan bende post açmıştım ilk
Rumeysa_59 Zeynosunannesii evet erkek bebeğim ya inanın böyle mesajlar aldıkça içim bir nebze rahatlıyor inşaAllah önemli bir şey değildir kalıcı değildir rabbim bütün çocuklara şifa versin hastalık vermesin 🤲🏻