Meral1 Benimde 19 ocak son adet tarihim. Adetime 1 gün kala test yaptım pozitif çıktı. Ve bende de belirti yok gayet normal bir durum. Kontrole gittiğinde zaten muayene sırasında bilgi veriyor doktor. Çok yeni bir de herkeste belirti olacak diye bir şey yok. Allah tamamını erdirsin 🙏🏼🙏🏼🙏🏼❤️