Gebeliğimin başından beri geniz akıntısı vardı. Covid oldum arttı ve balgama dönüştü. Simdi gece uyanıyorum ve ağzımın içinden sapsarı balgam çıkıyor. Öksürtüyor ve kusturuyor. Gündüzde full lavabodayım şeffaf balgam çıkartıyorum. Neden böyle oluyor. Gebelikten sonra geçer mi? Yaşayan var mı? Artık ALLAH korusun ciğerlerimde birşey mi var diye korkmaya başladım.