Sekerimmm Normalde baya hareketliydi bebeğim özellikle akşamları artik karnımı acitrdi iki gündür çok nazli nazli kayar gbi itiyo gecyo normalmi acaba arkadaşlar tatlida yesem yine ayni az az vuruyo
1oguzannesi Sekerimmm Valla normal demek için burası uygun değil en iyi doktorunuz bilir . Ama bende de bu şekilde atak haftası gibi oluyodu yani bazı dönemler kıpır kıpır iken bazı dönemler çok az kayma gibi hafif kipirtilar hissediyorum.
Eliff7111 Bende aynı soruyu sordum cevap gelmedi 30. Haftadayım ve hareket ettiğini çok az hıssedıyorum ama tekme yok kıpır kısırlık yok normal herhalde