Novaa 2 saat öncesine kadar bir şeyim yoktu fakat belim tutuk bayağı. Orası böyle kütük gibi hareket etmiyor, eğilemiyorum hiç. Hamilelikte olabilen bir şey mi alakasız mıdır?
0103qsf Novaa yaaa benmde olmustu biliyormusun ayni haftalarda kambur yürüdüm gunlerde oyle boyle değil dumduz olmustu belim zamanla duzeldi ama bende fitik var ben ona yormustum
Hifaberra Novaa ya evet Geçen gün kızım düştü eğildim kilitlendim sanki. Çok kötüydü aniden. Bir daha olmaz inşaallah
BusraAltin Novaa 16 haftaliktim Oksururken belim bir tutuldu Allhim o nasil bir agri bir aci , 7 gunde masajla anca gecti arada parol aldim🥲 Gecmis olsun
6154mom Novaa uuu benimde çok kötü takılmaya başladı 10 dayım bende 🤦🏻♀️ Ama hamilelik öncesinde de vardı bende hep bel takılması
Mnk16 Bu ben 🤣 bende öyleydim evde bişey yoktu evden çıkıyorduk belim tutuluyordu eşime diyordum Allah Allah biraz önce bişey yoktu 😀 16. Haftadayım arada oluyor hala ama hafifledi bel ağrılarım
Novaa Mnk16 Evet aynen ağır kaldırmadım kendimi zorlamadım. Böyle ilk haftalarda mı oluyordu? Bir de ne kadar sürede geçiyordu bir şey yapıyor muydunuz?
Novaa 0103qsf Cevabınız için teşekkür ederim🌸 Benim de fıtık geçmişim var belki alakalıdır gerçekten. Bugün biraz daha iyi sanki.
Novaa BusraAltin Çok teşekkür ederim💕 Ağrım yok çok şükür ama eğilemiyorum sağa sola dönemiyorum. Doktorumla konuştum. Sıcak soğuk uygulayabilirsiniz ve parol alın dedi. Hamile olunca tedavi seçenekleri azalıyor. Bir kas gevşetici ve ağrı kesici iğne ile anında geçerdi. Napalım bekleyeceğiz😇