Yelizzzz34_ Arkadaşlar uzun süredir aşırı akıntım vardı ve baya pis kokuyordu, bugün doktoruma söyledim fitil ve krem verdi 👀 kremi nasıl uygulucam yani vajinanın içinemi sürücem yoksa dış dudak kısmınamı?
erdem_agah Yelizzzz34_ benim egzama için kullandığım bir krem var. Trivazol adında. Bir arkadaşım da onu mantar için kullaniyormus ve cok memnun olduğunu söylemişti. hatta o da trivazol un mantar kremi olduğunu düşünüyormuş çok etkili diyordu. Deneyebilirsiniz.
Mervenkcr Yelizzzz34_ kullanma talimatında yazıyor canım.ben guno lomexin kullandm . O vijannın içine konuyordu.