Merikooo Ben cinsiyetimi 14 haftada bana erkek dedi 16 kiz dedi 18 yine kız 22 de erkek ddi 🤣🤣şuan 24+1 günlüğüz bakalım bu defa bekliyecem ve 28 hafta gidip erkek değişmiş demez çünkü bebek hazirligimi dayamayip yaptım 🤣😂
Mzgnynst Merikooo anaam kız bu ne bunu söyleyen aynı doktor mu banada 12 14 erkek 15 farklı doktor kız dedi dahada girmedim detaylıda belli olur 😀
Merikooo Mzgnynst evet aynı Dr 🤣😂 detaylı ultrason yaptı ama bana cinsiyetle alakalı bişi demedi sadece bir problem yok ddi