Şahsım adına ben utanıp, benden sonrasında rahatsız olur mu diye düşünürdüm sanırım, yani yaptıramazdım :) bu benim kendi şahsımla alakalı, kuaföre de gidemem kendi ağdamı kendim yaparım, zorlanmadığım sürece :)) Fakat bunu eşine yaptıranlar hatta eşi kendi teklif edenleri bende gördüm bazı yazılarda ve bana gayet güzel bir durum olarak geldi. Çünkü eş insanın her anlamda yanında olmalı, her anlamda. Hamilelik tıp literatüründe hastalık olarak geçer. İnsan vücudu bir çok değişikliğe uğrar ve bazı organlar yer değiştirir :) biz bütün bunları yaşarken sonunda mucize gibi bir şey oluyor ve eşimizle ortak bir cana sahip oluyoruz. Eşimizde iki kıl tüy almış çok mu? 😂