annekuzucum 35.haftada idrar kaçırması yaşadim 36+6 da nisanim geldi şu gelmedi gece 00.30 da nisan geldi bu süreçte doktor ve hemşire kitapları okumuştum ve sürecimde hepsini uyguladım önce sancim için kronometre tuttuk eşimle 2 dk da bir 40 sn vuruyirdu hemen ılık duşa girdim ev ivinfe gzinfim doktora haber verdik 1 buçukta, gece 4 e kadar sancılarımı takip ettim çünkü daha önce yalancı sancı yqsamistim 5 te hastahaneye gittik 6 cm açılma ile gittim 6 da 8 cm açılmam oldu 7 de eşimle doğuma girip 7.25 te kızımızı kucağımıza aldık normal doğumla dünyaya getirdum minnosumu🙂 şimdi günden güne büyüyoruz gözüken doğum 25 şubattı 7 şubatta erkenden geldi minnosum🙂🧿 önce doktorunuzu arayın o sizi yönlendirir çünkü şu ve sancı içinde önce evde bir müddet cekmeniz isteyebilir yokda hastahanede süreç daha ’da uzuyor , ben evde çekip öyle gitmiştim hatta 37+4te muaynem vardı çatı muaynesi ve nst için 36+6 da doğumda helsi oldu ebe de demisti evde çekmişsin sancıyı diye, doktorum 6 da gelmişti biz hast gidince gece hsberlesmistik kendisiyle , bende gece 00m30 da sancim geldi 1.30 da aradım sesimden anlamıştı henüz daha sklasmadi sancilarin diye, ya hemen çağırır şutunuza bakmak için ya da sizi yonlendircktr