nrcalk ben yaklaşık 3-4 haftadır 15,55 alarmiyla tetikte bekliyorum 🤭16,00da guncelliyorum ama hiç daha denk gelmedim artık son 3 hafta daha deneyip özele gideceğim 😅inşallah yakalayabilen sanssilardan olurum bende 😊çok teşekkür ederim bilgilendirme için ❤️