Ebru021 benimde öyleydi şekerim sınırda çıktı diyetime dikkat ettim hiç bişeyde olmadı gayet sağlıklı doğdu bebeğim doğuma kadar hep fazlaydı suyu şuanki hamileliğimdede yine çok az bi fazlalık var diyetime dikkat ediyorum 33. Haftadayız bi sıkıntı yok bende çok kilo almıyorum bebeğimde normal gelişiminde devam ediyor 😊