Askiletotomsu hasan__esra canınızın çektiği herşeyi tüketebilir siniz Sadece bunları alışkanlık haline getirmemek yani abartmamak lazım
Kubrailkan Paketli gıda ve normalde de sağlıksiz bir şey olduğu için evet 🙂 ama canınız çektiyse de kisitlamayin kendinizi az yiyin bence 🥰