melekmommm ben de çok istedim bebek sahibi olmak yaklaşık 2 yil ,gitmediğim hastane vermediğim test kalmadı, hersey temiz çıkıyor ama bebek olmuyordu ,sonra bıraktım doktora gitmeyi ,halam var simdi anlatacağım şeylerden anlıyor, göbeğimi çekti bir de rahim geriliği varmış ama doktor bunu bilmez derler bizde, adet olmustum ,yıkandıktan 2 gun sonra halamın yanına gittim ,önce göbeğimi çekti yerine oturttu,sonra rahmi ovdu karnımdan masaj gibi (acimali bir durum kesinlikle değil) sonra ayak bilegimden bağlayıp çatıya asti 2dk ,rahim yerine gelsin diye ,sonra güzelce tulbentle belimi sardi 2 gun çıkarmadım o tulbenti garanti olsun diye ,o sira yumurtlama gunlerimdi zaten ,Rabbım binlerce kez şükür olsun o ay hamile kaldım, veren Rabbım bunu bilirim fakat halam vesile olacakmış bana