Feyz-al Arkadaşlar 2. Gebeliğim. İlkinde de tükürük problemi yaşamıştım 6 ay boyunca sürekli tükürük atma ihtiyacı geliyordu..ve şuan 2 aylık bile olmadan başladı . Sürekli tukuruyorum iğrenç bişe 😔 Yaşayan var mı bu durumu .
Clementinee Feyz-al Ben yaşamıştım nasıl iğrenç bir duygu olduğunu biliyorum ve çok iyi anlıyorum seni. Hayata küsmüştüm resmen 😥
Gnz Feyz-al bende öyleyim birde tükürürken öğürüp kusmam geliyor agzimda tukuruk varkende kusmam geliyor zor bise off🤦
Feyz-al Clementinee ne kadar sürmüştü canım aynı benim gibi dakikada ,3 4 kere mi tukuruyodun. Napcam.ben.yine insanların içine nasıl cikacam😔😔😔
Clementinee Feyz-al Aynen canım artık yutamıyordum o kadar çok birikiyordu ki elimde poşet peçete rezalet bir durumdu 🥺🥺 Neden oluyor bilmiyorum doğurdum çok şükür kurtuldum ama gerçekten şuan çok iyi anlıyorum yaşadığın şeyi
Feyz-al Mimii94 çok fazla tükürük birikiyor ağızda normalde farketmeyiz tukurugumuzu kendiliğinden gider . Ama şuan dolu dolu tükürük tutuyorum😔 artık tutamıyorum çıkarıyorum peceteye 😔
sevhan Dört aylık hamileyim yaklaşık iki aydır tükürük oluşuyor bendede ne yaptıysam etki etmedi kusmalarım var zaten tükürük nedeni ile üçe katlandı kusmalarım lama gibi dolaşıyorum ortada bi Çözümü olan önersin
Feyz-al Tek değilmişim 🤦🏻♀️ çok büyük sıkıntımiz var arkadaşlar doktora sordum normal diyor. Benim ilkinde 4.5 aylıkken baslamisti dogurunca bitmişti anca Rabbim kolaylastirsin ne yapacaz🤦🏻♀️