Selam herkese, dün testimin pozitif olduğunu öğrendim 32 haftalık hamileyim ve daha 5 ay önce hamileliğimin başlarında da bir kez daha covid geçirdim. Benim gibi 2 kere geçirenler var mı ? Bebekte bi sıkıntı olur mu doğdunda çok korkuyorum. Dua edin lütfen.