ilkgebelikk Dilayy Merhabalar benim de bebişim henüz 12 haftalık. Bugün doktora gittim cinsiyeti öğrenirim diye heveslendim ama doktor erken daha dedi 1 ay sonra belli olur dedi. Herhangi bir tahminde de bulunmadı. Ultrason dan bakıp anlayan arkadaşlardan ricam naçizane yorumlayabilirler mi sizce kız mı erkek mi teşekkürler şimdiden 😍❤️ https://imgyukle.com/i/EJUEu1 https://imgyukle.com/i/EJUkfA https://imgyukle.com/i/EJUYZN
Aselinkooo Mocuzemiz kafa şekli ve çenesi sivri gibi benim kızımın kafasına benzettim öyle çok bildiğimden değil tahmini😊