Benim iki tane kızçem olacak. Haberi duyduğumdan beri ne zaman dışarı çıksam bir şeyler alıyordum. Geçenlerde yıkamak için ortaya bi döktüm, amaaan tanriiiim. Zilyonlarca şey almışım. Liste hazırlamak çok mantıklı.
0-3 ay çok fazla şey almayın, hatta kilolu doğarsa onu bile giyemiyorlar. Onun dışında genel geçer şeyler zaten. Zıbın, alt üst takımlar, tulumlar(ayaktan kapalı tercih etmeyin boyu hemen uzuyor ve sığmıyorlar içine), yelek, uyku tulumu vs.
Bi de hoşunuza giden her şey tabii ki, kız kıyafetleri çok tatlış