seydahafsa Çarşambaya doğum var kan değerim 8.2 çıktı yükselmiyor Bi türlü varmi benim gibi olan yarın kan takviyesi alabilir misim doğumda veya doğumdan önce kan takılan oldu mu herhangi bir sorun yaşadınız mi
AsliEsila Benim öyle bi durumum olmadı ama hemşire olduğum için bu duruma çok tanık oldum korkulcak hiçbi şey yok gönlünü ferah tut 😊