Gingerlove 36+3 deyim belim ve kasık bölgemde hafif ağrı var regl ağrısına benziyor bazen yoğun bazen hissedilmiyor, canımı yakacak kadar olmadı hiç. Bu şekilde 40. Haftaya kadar gider mi yoksa doğum yakın mıdır? İlk hamileliğim o yüzden hiç anlayamıyorum.
Meryemturaa Gingerlove bence takıp edın dogum agrısıda oyle bı agrı sancılarınızın arasındakı dakıkayı hesaplayın 5 dakıkada bir gelınce hastaneye gıtmenız gerekır doktorunuzada soyleyın mutlaka bu agrıları sağlıkla hayırlı zamanda gelsın ınsallah 37 den sonra dogması sıkıntı olmaz korkmayın
Liiiiii Meryemturaa kızlar yarın 36 ya giriyorum agrım var belli sancı 4 dakikadır sürüyor koronayım son iki günüm kaldı bitmesine geliyor olabilir mi bebeğim
Gingerlove Liiiiii covid doğumu tetikliyor yakınlarımda öyle oldu. Sancı olduğuna eminseniz olabilir. Allah ikinize de sağlık versin korkmayın doktorunuza söyleyin.
Gingerlove Leselis Ooo maşallah baya bekletmiş sizi minnoş 😁 o zaman pek belli olmuyor yani kısmet artık sağlıklı olsun da. İlk olunca son haftalar merakla geçiyor sanki bu haftaya kadar beklememişiz gibi sabırsızlanıyoruz analık işte 🥰
Leselis Gingerlove bilirim canım korku heyecan hadsafha da oluyor benim şimdi 2. İlkinden hiçbir farkı yok aynı heyecan 🙈