GzdeAyvazKurt KIZLAR sabah kontrole geldim 3 gündür sancılarım vardı bugun nst de sancım çıktı hastaneye yatırdılar beni ciğer geliştirici iğne yaptılar bebek 2.600 gr suan ne olacak bilmiyorum kafam Allak bullak eğer sancı durmazsa sezeryana alacaklar bide bebek tersmiş 😢 dua edin ne olur 😔
Humus GzdeAyvazKurt ben 26 haftalikken cikti sancim. Simdi 31 haftadyaim. Hemen telaslanmayin rahat olun herkesinki bir degill. Sizinki de bekler insallah 🙏🏻 Bnde ilk cok korkmustum hemn dogcak sanmistim. Zamni ne zmansa vaktinde gelsin ins 🙏🏻
zeynep_asel Benimde 32. Hafta da nst sancı çıktı ben hissetmiyordum. Yatış verdiler serum ve ilaçla geçti 4.gün taburcu oldum.