Kızlar 23 haftaligim yaklasik on gündür sabah aksam bioil kullaniyorum pembesini catlak olmamasi icin şuan lik bisi yok fakat pazar gunundan beri minik minik kabarciklar oldu ve kasinti yapiyo sizde boyle bi etki oldumu ondan dolayimi yoksa karnim bianda buyudu o yuzden kasindikcami oluyo anlayamiyorum basina gelen var mi catlak kreminden dolayi olabilir mi farkli bisimidir sadece karin bolgemde cikti ama yagi gosgum ve kalcalarima dogru kullaniyorum oralarda yok