_Avsar_ Var mı bu durumu yaşayan aranızda. Hamilelik öncesi de 2 aşım vardı. 30.haftadayız çok tedirginim. Lütfen yaşayan duyan varsa paylaşsın
Melisaninannesi Bende 23 haftalık Ken corona oldum çok şükür atlattım. Ateşin çıkarsa dikat etmelisin yoksa hafif atlatırsın birsey olmaz
ayseky ben de 28. haftada oldum bol meyve yiyip su içmelisiniz. doktorunuza mutlaka danışın ben o dönemde kan sulandırıcı iğne kullandım ve hala devam ediyorum kanımdaki pıhtılaşma oranı yüksek çıktı