Bktalg Geçmiş olsun canım, tüplerinde sıkıntı görülmediğini yazmış ama belirgin dolum olmamış diyor acaba rahim içinde bişeyden mi şüphe duydu doktor, hsgyi çeken doktorlar raporu verirken bahsediyorlar genelde, bende çektirmiştim sonucu götürüp doktoruma gösterecektim, şunlardan şüphelendiğimi iletirsin buraya işaretledim demişti, hayırlı sonuçlar alırsın inşallah 🤲🏻