Merhaba herkese, 26+2 haftalık hamileyim, hamile değilken başıma hiç böyle bir şey gelmemişti ancak geçen ay vajinamdan gaz çıkar gibi sesler gelmeye başladı, gündüz olmuyor geceleri lavabo ihtiyacı için çok kalkıyorum, lavaboya oturduğumda ikidir sanki gaz çıkıyor gibi vajinamdan hava çıkıyor sizin başınıza böyle bir şey geldi mi acaba rahim büyüdüğü için mi veya hamilelikte kilo aldığımız için mi böyle oluyor anlayamadım, doktor kontrolümüzün tarihi gelmediği için doktoruma henüz danışamadım, sizce neden olabilir?